Известие

Collapse
No announcement yet.

Горен носач :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Тампоните на стабилизиращата щанга са нови, нови са биалетките, долните носачи, отзад вс е ново, това остана, а и правя разлика между горни и долни носачи. Мога да ги разпозная колега. Иначе се оказа прав, признавам. Утре ще слагам новите нсоачи на феби сутринта , и едно реглажче ще направя.
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Тампоните на стабилизиращата щанга са нови, нови са биалетките, долните носачи, отзад вс е ново, това остана, а и правя разлика между горни и долни носачи. Мога да ги разпозная колега. Иначе се оказа прав, признавам. Утре ще слагам новите нсоачи на феби сутринта , и едно реглажче ще направя.
      Не е нужен реглаж след смяна горни носачи, стига преди това да не е имало нужда де.
      156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
      TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG

      Comment


      • #63
        то и не остана време. но вчера пазарувах и отивайки към колата забелязах че прените колела отдалече изглеждат малко разкрачени, със спортно окачванв съм. Обясниха ми че реглаж отпред само когато са пипани рейка и накрайници на кормилната уредба.от тях се и регулира доколкото знам. от зад когато се семнят задни напречни щанги.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщение
          Не е нужен реглаж след смяна горни носачи, стига преди това да не е имало нужда де.
          Ако горните носачи са били с разбити шарнири определено реглаж си трябва да не говориме че след сваляне на макферсона определено реглаж си трябва.
          То като влезете в дупка по-сериозна и реглажа заминава камо ли при смяна на носач
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #65
            Аз като смених носачите ми се отвори предницата с 5 мм.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              Утре мисля да и направя едно реглажче, че да не страдам от гуми после. Шарнирите бяха наред, тампоните на десният скърцаха здраво, левият още имаше хлеб, ама ги смених и двата с нови, забелязвам по стабилна. Утре найстина ако си остане време ще отида
              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 01:08.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #67
                Вие хубаво ги гледате външно дали мърдат втулките в носача.
                ОБАЧЕ
                Принципът на горните носачи е при стягане с дългия винт през конзолата двете метални втулки да се притиснат към конзолата и да останат неподвижни. Така движението става между металните втулки и гумените тампони по повърхностите където са кръстчетата. Това е вътрешно между втулката и тампона и челно между периферията на втулката и предната част на тампона.
                Освен това не се лъжете, че предницата може да скърца от другаде освен от втулките на горните носачи или някой прогнил шарнир. Стаб щангата не може да скърца, при износване на тампоните тя може да тропа или да тупка. Долните носачи могат само да тропат или да си извадят шарнира, ако са Китайчета-от евтините
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #68
                  Днеска тръгнах да свалям носача, за да смажа тапмпоните, но и втората гайка, която бях сложил е замазала резбата и ме достраша да свалям и горната и искам да попитам по някав начин може ли да се направи нещо, например да се пренареже нова резба на шарнира, понеже носача е нов на 2000км?
                  Alfa Romeo 156 2.0TS 16V 155 h.p. (ECU Remapped by OEM, TI 17" rims, Eibach Pro-Kit Springs, Polyurethaned, Denso Iridium) Landi LPGi sigpic

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Versace Покажи съобщение
                    Днеска тръгнах да свалям носача, за да смажа тапмпоните, но и втората гайка, която бях сложил е замазала резбата и ме достраша да свалям и горната и искам да попитам по някав начин може ли да се направи нещо, например да се пренареже нова резба на шарнира, понеже носача е нов на 2000км?
                    Може да се пренареже, но защо стягаш душманската? самия болт там е на конус и няма как да излезе току така. гайката също има защита от развиване. Не се стяга много там.

                    Трябва ти медчик и плашка. незнам колко ти е зле резбата, може само да се опиташ да я оправиш със същата резба. Ако не трябва по-малка.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #70
                      Здравейте колеги,

                      Реших да ползвам темата, моят случай касае шарнира на горния носач.
                      Та отивам онзи ден на стенд за предница и ми казват, че не става - трябва нов носач, защото се бил разбил шарнира, викам добре - 95 лв. горен носач и 50 труд за смяна и реглаж на предница. Вчера си взимам колата и разглеждайки стария носач у мен възникна съмнение, че въобще не е бил за смяна /може и да бъркам/.Стария се оказа TRW с надис на тампоните FIAT явно оригинален и движеки шарнира с ръка наляво-надясно и опитвайки нагоре-надолу, не установих никакъв луфт. Та имам въпрос какво аджеба значи разбит шарнир, че на мен нещо не ми се връзва - да неби смяната да е била излишна. Моля за вашите компетентни мнения.
                      Alfa 156 2,4 JTD '99

                      Comment


                      • #71
                        Здравейте колеги,

                        Реших да ползвам темата, моят случай касае шарнира на горния носач.
                        Та отивам онзи ден на стенд за предница и ми казват, че не става - трябва нов носач, защото се бил разбил шарнира, викам добре - 95 лв. горен носач и 50 труд за смяна и реглаж на предница. Вчера си взимам колата и разглеждайки стария носач у мен възникна съмнение, че въобще не е бил за смяна /може и да бъркам/.Стария се оказа TRW с надис на тампоните FIAT явно оригинален и движеки шарнира с ръка наляво-надясно и опитвайки нагоре-надолу, не установих никакъв луфт. Та имам въпрос какво аджеба значи разбит шарнир, че на мен нещо не ми се връзва - да неби смяната да е била излишна. Моля за вашите компетентни мнения.
                        Alfa 156 2,4 JTD '99

                        Comment


                        • #72
                          Чисто теоретично оригиналните носачи траят адски много, и отново теоретично въпреки че шарнира на горния се движи с усилие, и на ръка трудно може да се установи луфт, то монтиран на колата той тропа, въпреки че дори и там, като обхванеш с една ръка предната част на носача и горната част на рамото на шенкела, а с другата разклатиш странично пак може да не усетиш луфт.....макар че това е теоретично все пак, в повечето случай се разбира ако са заминали отдавна....
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Чисто теоретично оригиналните носачи траят адски много, и отново теоретично въпреки че шарнира на горния се движи с усилие, и на ръка трудно може да се установи луфт, то монтиран на колата той тропа, въпреки че дори и там, като обхванеш с една ръка предната част на носача и горната част на рамото на шенкела, а с другата разклатиш странично пак може да не усетиш луфт.....макар че това е теоретично все пак, в повечето случай се разбира ако са заминали отдавна....
                            Благодаря за бързия отговор. При мен шарнира се движи със сравнително малко усилие /на стария носач/ и преди смяната на паваж имаше леко потропване от ляво, а за сега такова липсва.
                            Не споменах, че маншона на шарнира се беше извадил и се беше понапълнил с мръсотия - явно за това е ''свършил". Остана да сменя и двете предни гуми - оказаха се ''изядени'' отвътре.
                            Alfa 156 2,4 JTD '99

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от JACCOMO Покажи съобщение
                              ... на мен ми рециклираха 4 носача за няма и 20 лв. и 2 от тях карат вече 15 000км без забележка...На мен ми ги рециклира един от Костинброд. Ако успея да се видя с баща ми ще взема и координати!
                              Някой има ли идея къде в Костинброд или някъде в София рециклират, защото и аз нов носач няма да купя повече. Няма да ви натоварвам (дълга история), ама за 15000 км (600 лев по-малко в джоба) и да трябва да сменяваш не стааа...
                              156 1.8TS / 75 2.0TS

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от danchoti Покажи съобщение
                                Някой има ли идея къде в Костинброд или някъде в София рециклират, защото и аз нов носач няма да купя повече. Няма да ви натоварвам (дълга история), ама за 15000 км (600 лев по-малко в джоба) и да трябва да сменяваш не стааа...
                                Виж обявите на колегата Ферарист, той прави такива и от разстояние
                                Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                                Нагоре по стълбата, която води надолу
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X